خرید حفاظ شاخ گوزنی برای محوطه حیاط
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
مزیت حفاظ شاخ گوزنی برای دیوار خانه
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
نمایش همه

خرید حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۹۰ و ۱۲۰سانت

هدف از تراکم تعداد ردیف های اصلی میلگرد در هر شاخه ۲ متری از حفاظ شاخ گوزنی است میلگرد های اصلی معمولا از سایر شاخه ها بلندتر میباشند و به صورت طولی در ردیف وسط حفاظ قرارمیگیرند .تراکم معقول حفاظ های شاخ گوزنی تولید شده توسط شرکت ۱۲ ردیف اصلی است حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۹۰  و ۱۲۰سانت بهترین ارتفاع اتخابی میباشند امکان تولی حفاظ به صورت دلخواه در تراکم های ۸ ردیف، ۱۰ ردیف، ۱۲ ردیف، ۱۴ ردیف و ۱۶ ردیف وجود دارد. به طور نمونه منظور از تراکم ۱۲ این است که در هر ۲ متر ۱۲ ردیف اصلی و ۱۲ ردیف فرعی تعبیه شده میلگرد وجود دارد، شاخه های اصلی مستقیما به شاسی متصل میگردد و شاخه های فرعی به شاخه های اصلی جوش میخورند روش استاندارد و ثابتی برای محاسبه تراکم حفاظ وجود ندارد و تراکم حفاظ قطعا نمی تواند ملاک مناسبی برای مقایسه قیمت دو حفاظ مختلف باشد.

 

خرید حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 90 و 120سانت

برای نصب حفاظ روی بسترها می توان از روش کوبیدن پیم در دیوار استفاده نمود برای کوبیدن پیم در دیوار، در بالای دیوار با استفاده از دریل، سوراخی به قطر ۵ میلی متر ایجاد می شود و یک پیم به قطر ۱۰ میلی متر داخل دیوار کار گذاری می شود. در ادامه حفاظ روی دیوار بین پیم ها قرارگرفته و جوش داده می گردد مرحله آخر این کار، رنگ آمیزی و لکه گیری است.

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی

امنیت خانه با نرده حفاظ شاخ گوزنی

برای بالا بردن امنیت خانه های ویلایی و مسکونی همیشه از حفاظ روی دیوار استفاده می گردد .استفاده از حفاظ های آهنی قدیمی و یا سیم خاردار برای دیوار ویلا به هیچ وجه مناسب نمبیاشد حفاظ دیوار حیاط علاوه بر استقامت باید دارای شکل ظاهری منحصر به فرد مناسبی هم باشد. این حفاظ های محکم بخشی از دکوراسیون حیاط هم محسوب میشود و لطمه ای به زیبایی ساختمان و محوطه وارد نمی کنند.

 

خرید حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۹۰ و ۱۲۰سانت یکی از تصمیمات مهم در زمینه محافظت از  ممتلکات شما است. حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۹۰ و ۱۲۰سانت به عنوان یک ویژگی زیبایی و عملکردی در باغ‌ها و حیاط‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. وقتی به تصمیم می‌رسید که حفاظ شاخ گوزنی را برای خود تهیه کنید، انتخاب ارتفاع مناسب یک مرحله اساسی است. این ارتفاع به شما کمک می‌کند تا از خانه و …خود را بهتر محافظت کنید و در عین حال زیبایی آن را افزایش دهید. حفاظ شاخ گوزنی معمولاً در ارتفاع‌های مختلفی مانند ۹۰ سانت و ۱۲۰ سانت عرضه می‌شود.قبل از اینکه به ارتفاع مناسب حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم، باید مزایای استفاده از این نوع حفاظ را بدانیم. حفاظ شاخ گوزنی از چند ویژگی برجسته برخوردار است که عبور دزدان از منزل شما را غیر ممکن می‌کند.

حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع ۹۰ سانت یکی از انتخاب‌های رایج برای محافظت از باغ‌ها و حیاط‌ها است و حفاظ با ارتفاع ۹۰ سانت ممکن است کافی نباشد.وحفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع ۱۲۰ سانت از جنبه‌های مختلفی از جمله ارتفاع و ایمنی بیشتری برخوردار است. این ارتفاع به شما اطمینان می‌دهد که سارقین به آسانی از آن عبور نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *